prints

Fabulous Prints:  Fall Fashion reveals itself in print - it's all about being strong and unique.
Jag älskar mönster, men jag finner knappt några i min egen garderob. För mig handlar det om att kunna matcha med det mesta och let's face it, det är enklare att med enfärgade plagg! Har sett en del snyggt på stan bland höstnyheterna, men jag fegar. Borde orka mig på att prova lite så kanske jag inser att det inte är så dumt.
I höst är det snyggt med mönstrade klänningar, bäst är att matcha med heltäckande stumpor/tights. Man kan tänka ungefär som med tröjklänningen. Men till mönster gäller det att hålla igen på smycken och andra accessoarer! Lagom är som sagt alltid bäst.
18534-2885


bilder netaporter.com


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits