ojoj

Snacka om trött idag!
När jag hade gått upp imorse åt jag frukost och sedan vilade jag mig en stund. Vilket självklart ledde till att jag blev mer stressad än jag hade planerat att vara!
Vet när jag bodde hemma så gjorde jag ofta så att jag åt frukost, gjorde mig i ordning och sedan lade mig på sängen och blundade i några minuter. Det blev som en powernap som var väldigt bra. Det gjorde att jag blev lite piggare. Fast jag kan inte göra det när jag är själv, för det är lätt att jag somnar och är ingen hemma så blir det lätt att jag somnar ordentligt. Vet en sommar för tre år sedan, då hade jag gått upp, ätit frukost och tvättat håret. Sedan skulle jag blunda några minuter och somnade naturligtvis. Snabbt upp klä på mig, sminka mig och ta hand om håret, som stod åt alla möjliga håll! Stressigt!

Idag ska jag och en kollega på lunch med en leverantör. Alltid trevligt, tror jag, har aldrig fått följa med innan. Eller fått och fått, det är nog ingen som tänkt på det..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits