nedräkning

Nedräkningen har börjat.
Börjar packa ihop mig för att möta upp bror, svägerska -med litet pyre i magen, andra syskon och löst folk för lite matintagande inför konserten. Sedan blir det hem till mig, fräscha upp sig lite efter några timmar i solen och stassa till sig för konserten.
Eftersom detta är min andra riktigt stora konsert överhuvudtaget vet jag itne riktigt hur jag ska klä mig. Jag lärde mig sist att rosa inte smälter in på en rock-konsert. Men vad smälter in hos Robbie-fans?
Strunt samma, enkelt får det bli. Jag ska ju för sjutton bara stå och digga!
Nej nu ska jag dammsuga uteplatsen. Jepp ni läste rätt. Jag tappade nämligen ett glas därute för en stund sedan.. Wihoo...

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Jag såg Robbie Williams igår och det var såå himla häftigt, det bästa jag gjort tror jag. Helt otrolig är han och publiken var helt underbar, vilket tryck. Hoppas ni får det lika roligt ikväll och tack för dina shopping tips, hittade mkt fint på Kompassen (H&M) som inte finns här hemma, så tack.

Postat av: Angel

Ha d så trevligt nu eller tja nu kanske konserten är slut men ändå =)

2006-07-02 @ 21:11:29
URL: http://lovingangel.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Sofia: visst var han grym!!
Kul att tipsen gav lite iallafall. :) TYcker också det är kul md "nya" H&M butiker, de är faktiskt ganska olika.

Angel: Den var grymt bra!

2006-07-03 @ 22:41:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits