ljuvligt!

Härlig dag i solen på landet. Så skönt att vakna där, äta frukost ute och bara vara. Sedan blev det både fika och middag ute, en stund i baden-baden stolen hanns med och en tupplur i hammocken. La dolce vita!
Nu har jag duschat bort all svett och sitter och väntar på en kompis.
Det är ruskigt varmt i min lägenhet, så jag har inte så mycket på mig ännu. Köksfönstret står på vid gavel och balkongdörren är även den lika öppen, kan nästan inte göra mer...
Snart kliver Robbie på scenen bara några hundra meter härifrån, hans humör är nog inte det bästa eftersom England nu är ute ur VM. Snörpligt, men de klarade åtminstone en match mer än Sverige.
Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

har du solat mycket ?`:D

2007-03-16 @ 12:33:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits