inte så trött

Idag känner jag mig inte alls lika trött. Fast det är klart, klockan är bara nio ännu.
Tänkte träna efter jobbet, blev aldrig något förra veckan eftersom det var för fint och varmt väder. Idag är det ganska bra att passa på eftersom det är grått, lite kallare och regn i luften.
Usch, vad skulle jag inte göra för att få tillbaka den härliga värmen från förra veckan?!
Nu har jag skrivit på det här ett tag och hunnit med att fika och göra lite smågrejer. Hade en liten diskussion om värmen förra veckan resp "kylan" idag. Jag sa att visst ångrar man sig lite nu att man lät några klagande ord komma över läpparna. Men två kollegor höll inte alls med mig. De spelade på den typiska, "det behöver bara vara fint på  min semester". Men hallå, vad är det för inställning? Då skulle ju jag tycka att det skulle vara dåligt väder i de åtta veckor jag ska jobba här. Sån irriterande inställning!
Vi hade det jobbigt i värmen på kontoret, men jag har hellre det och dricker massa vatten och fyller på lite energi med frukt. Det är ju faktiskt bara sommar en kort del av året.

Kommentarer:
Postat av: qnkghj prnf

azybrvh jpobx rislhnke crktvew lhqg qvgf kqztaxcl


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits