hårproblem

Ojoj, imorse var det stor hårvånda hemma hos casa Emma. Min gele som jag brukar lägga lite i min lugg var inte där. Jag hade glömt den hemma i huset... Ischans. När jag inte tar något alls lägger sig alltid luggen platt utefter ansiktet och gör mitt ansikte platt och trist.
Tack och lov för den lilla spray-flaska som jag köpte på Freeport i höstas. Äntligen kom den väl till pass (om sprayande mot eventuella odjur inte räknas...), och dne funkar bra! Kanske ska gå över fårn min gele till lite spray.
Sådana tunga problem är det hemma hos mig på morgonen :)

Kommentarer:
Postat av: qkzhb mqpje

wrvn rxqsg caeb nyxbm ltixyh cfgwmopy njevc

Postat av: Elsa

Herregud!!! Tar du gele i luggen??

2007-11-24 @ 18:18:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits