Guld eller silver

Måste jag välja blir det guld. Silver är riktigt snyggt det också, min klocka och min varje-dag-ring är i silver, men jag är nog mer guldig. I höst råder det skilda åsikter om vad som gäller, ska gulder fortsätta sin frammarsch eller glider silvret in och slåss om förstaplatsen?
Christian Louboutin gör en snygg ballerinasko i guld. Enkel utan krusiduller. Marc by Marc Jacobs kontrar med en platt sko i silver. Att välja mellan de här två går inte, så varför inte använda både silver och guld?! Jag har mina gulddagar, då åker guldhalsband och ringar fram, sedan är det dags för silverdag och då blir det silverhalsband, armband och ringar. Självklart tar jag inte allt på en gång, men något av det eller en kombination..
18534-2905
18534-2906



bilder netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Dom guldskorna till höger är verkligen superfräscha! :D Dom skulle jag vilja ha på mina små fossingar! ;)

Postat av: Mikky

söta skor!
Gillar mest de guldiga!

2006-07-26 @ 17:28:03
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Emmaria

Hanna: Ja de är ursnygga. Så enkla och fina.

Mikky: Samma här!

2006-07-27 @ 09:17:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits