fika

Börja arbetsdagen med 35 minuters fika ute på terassen i solen, det är nice det!
Utefter ena sidan av vårt kontor har vi en stor uteterass. Perfekt på sommaren med sol och skugga. Det behövs både och eftersom kontoret är så varmt!
Idag var jag riktigt seg på morgonen, men det nya batteriet gjorde susen. Men nu har jag tre väckarklockor varav två är annorlunda ljud för mig och jag blir lite smått snurrig av allt surrande. Alla är dessutom snooz-klockor. Så det ringer i ett innan jag till sist går upp!
Solen skiner, det är varmt och det kommer bli en härlig dag, det känner jag på mig! Önskar bara jag kunde få ligga på en stol i solen istället för att vara rastlös på kontoret.
Hmm, hur ska jag fördriva dagen?!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Åh hjälp! tre klockor? Jag sätter mig upp som ett spjut i sängen när min enda klocka ringer :) Hoppas du får en trevlig dag!

Postat av: Emmaria

Haha, du skulle bara veta! När jag är hemma har jag dessutom stereon som går på och en mobil som ligger låångt bort ställd på den tid jag måste gå upp för att hinna. Jag är hopplös, åtminstone när jag bor själv!

2006-07-26 @ 10:14:28
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emmaria

Tack detsamma förresten!

2006-07-26 @ 10:14:43
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits