dumt

MIn kollega som jag nämnt i tidigare inlägg sade en sak förra veckan som tyvärr går på repeat i huvudet på mig. Hon påpekade att jag åt väldigt många mellanmål under arbetsdagen...
Låter kanske inte så farligt, men för den som fokuserar alldeles för mycket på mat och som dessutom gått hos dietist som tycker jag borde äta mer, då är det dumt!
Till saken hör att jag inte äter annat än frukt eller hårt bröd. Just den dagen hade jag med mig fem frukter. Tre lite större plommon och två lite mindre nektariner. Det är ju bara nyttigt och bra att äta frukt.

Helt onödigt att jag tänker på det, jag vet. Men det som irriterar mig mest är att hon påverkar mig. Varför påverkas man så ofta av de människor man har svårt för?!

Positiva tankar :) Smile!


Kommentarer:
Postat av: Dee

Hon har väl inte med att göra hur mycket du äter!
Vilken irriterande människa. Hatar såna som inte har ett eget liv utan ska lägga sig i vad andra gör. Ät vidare på dina mellanmål och skit i henne.

2006-07-12 @ 21:39:55
Postat av: Lars Anders Johansson

Hon är väl förmodligen lika upptagen av tankar på mat men inte lika disciplinerad och nyttig som du. Fortsätt emd din mathållning och strunta i vad andra har att säga.

Postat av: eremo

håller med föregående talare. antagligen får HON dåligt samvete eftersom du äter så bra. man ska äta lite o ofta, det vet ju alla men alla gör det inte. mellanmål är A&O ju! fan vilken idiot. det är vid sådana tillfällen du ska sträcka på dig o svara "ja det gör jag, visst är jag duktig"
kram

2006-07-13 @ 08:41:56
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Emmaria

Dee: precis min tanke!
Jepp, jag ska fortsätta (försöka åtminstone).

Lars Anders JOhansson: antagligen ligger dte något sådant bakom det hela. Men det är bara irriterande att hon ens säger det. Okej om hon nu tänkte det..

eremo: jodå jag sade något sådant, tyckte jag svarade ganska bra faktiskt, men det jobbiga är ju att kommentaren fastnade i huvudet.
Tror nog att hon har lite dåligt samvete över sin kosthållning.. Tyvärr finns det ju de som lägger över sin frustration på andra och det är ju dumt.
kram

2006-07-13 @ 12:04:01
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: eremo

skit i henne! hon är dum o du är het!

2006-07-13 @ 13:05:41
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Emmaria

tack, ibland behövs lite peppning! :)

2006-07-13 @ 14:20:18
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits