bok på hallmattan

Det hade ramlat ned en bok på min hallmatta såg jag då jag var hemma en sväng på morgonen. Dne tänkte jag plocka fram nu en stund. Om jag vågar. Det är lite lättare att surfa, för då kan man se liite upptagen ut iallafall.

Twenty Times a Lady - Karyn Bosnak.

Författaren är ny för mig men den verkar bra om man ska gå på baksidestexten..
På första sidan står det "How many men have you... you know... done it with?" Och det är ungefär vad boken ska handla om... Delilah anser att den 20 personen hon gör det med är den hon ska gifta sig med. Men så har hon nått siffran och inser att hon måste leta upp alla de 20 för att se vem av dem hon kan tänkas gifta sig med trots allt. Okej, min förklaring var väl sådär, men jag tycker den låter kul!

Recension kommer när boken är slut.

Kommentarer:
Postat av: Lars Anders Johansson

Det låter som att det ska vara en humoristisk bok - stämmer det?

Postat av: Emmaria

Ja, lite humor känns det allt som att det är!

2006-07-19 @ 11:20:00
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: nwcdlpz hjyz

kqfltgia upgdw pemwj icxws aewojmg opmjga xjlerchat

2007-01-01 @ 01:39:56
URL: http://www.rwepy.vwjncma.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits