x

Åhh! Usch snacka om rörigt.
Det här är det jobbiga med killar som är kompis med mina kompisar.
Vi har ju messat lite ett tag och nu har han babblat om det för de andra och nu har det kommit tillbaka till mig. Det var ju mer på skämt liksom. Åhh...
Fasen vad pinsamt! Allt blev helt meckigt nu.

Helst av allt skulle jag vilja skicka något för att berätta att jag vet att han snackat.. Men det blir också fånigt.
Det tänker jag inte göra, men en minidel av mig vill det.
Nej, nu tänker jag inte messa honom något mer. Killar!!!

Uppdatering: Okej, det var inte så illa som jag trodde. Snarare positivt faktiskt :) Så nu slår hjärtat lugnt igen. Jag vet att jag är fånig men det blir så dumt när alla vet och de är sådana där som är rakt på sak och säger sådana saker till varandra vilket kan bli ruskigt pinsamt!

Kommentarer:
Postat av: aewrnqbmp qxtal

yvplfet qcbmgstl vwsmzptc eilw enshky suczhtkw vbtocwhnf


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits