Winter party

18534-1422

Mischa och Rachel på Fox Winter Party. Mischas klänning känns enkel, visst bär hon upp den, men jag är inte överdrivet förtjust i den.
Hon verkar dessutom ha sådär skoj...
Mönstret på Rachels klänning är svårt att lyfta, men Rachel passar otroligt bra i den. Hon brukar kunna bära upp kläder som få har svårt att göra på samma sätt!

På tillställningar tycker jag Mischa ofta har liknande grejer som hennes rollfigur Marissa har, men Rachel är längre bort fårn sin karaktär Summer då det kommer till att klä upp sig. Rachel älskar vintage och hon är bra på att hitta fina plagg som hon kan bära upp.

bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: sara

hej! har också skrivit det på min blogg! synd att hon hade tråkigt...men lovely klänning hade hon!! och rachel dock inte lika fin.

Postat av: Anna

var på gettyimages finns bilderna? jag hittar dem inte.

2006-01-18 @ 18:13:11
URL: http://iziadith.blogg.se
Postat av: Sofia

Mischas var supersnygg tycker jag. Varför är det alltod så att kändisar på fest verkar vara väldigt upptagna med sina mobiler. Snacka om partydödare.

2006-01-18 @ 20:58:58
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Emmaria

Sara: Okej. Jo fin klänning men ganska enkel och inget särskild tycker jag... Gillade Rachels för att det känns som hon. Hennes stil är tydlig.

Anna: Fox Winter party tror jag det hette. Testa annars att söka på Rachel tex så får du upp de bilderna på henne och kan se vad eventet hette.

Sofia: Nja, hon kan bättre tycker jag. Känns som hennes stil är borttappad... Visst är det snyggt, men det där extra saknas.
Fast det tycker jag på alla fester, det är oartigt!

2006-01-18 @ 23:37:10
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Hanna

ja, älskade först mischas klänning men sedan fick ja mer upp ögonen för rachels för mischas blir lätt så tråkig! men rachels var nog finast och sötast! ;)

2006-01-19 @ 13:08:54
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Charlotte

usch gillade inte nån av dom klänningarna

2006-01-19 @ 15:42:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits