Vad tiden går snabbt ibland!

Jaha, så var klockan alldeles för mycket igen, är jag förvånad? Nope.

Tack och lov för träningen ändå, jag är sådär skönt trött och ska nu kura ner mig i min säng. SATC börjar väl snabbt, hoppas jag, så då lär jag väl somna till det. Gillar min tv som har insomningstimer. Om den bara hade väckningsmöjlighet också!

Imorgon är antoher day på jobbet. Inget special som händer, annonsdag så det lär väl bli lite trassel, det blir det alltid!

Köpte två nya halsband på Glitter idag. En guldkedja och en bronsaktig, snyggt till det mesta!
I torsdags köpte jag förresten något jag är väldigt nöjd med. En kavaj kan man väl kalla det i lin och bomull från H&M. Den är skrynklig i sig själv och är lite safari-inspirerad med möjlighet att ha skärp i midjan vilket gör den lite mer stylish. Modellen är feminin och figursydd. Fanns i färgerna puderrosa, blå och en brun/beige-aktig färg. Provade den rosa först men jag kunde inte riktigt bära upp den färgen så det blev den brun/beige-aktig som satt suveränt och funkar både till mörka och ljusa kläder!

Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits