uschig dag

Det här är ingen bra dag. Alla känslor jag hållit inne i mig har svällt över och jag har nu gråtit och deppat ner mig totalt. Det blir så när stressen släpper lite.
Fy idag vill jag bara ligga på soffan, se en bra film och deppa.
Men just därför borde jag inte göra det. Så nu ska jag äta lite choklad, får unna mig det, badda ansiktet med kallvatten och försöka klä på mig lite snygga kläder. Allt för att försöka lyfta humöret!
Ibland känns det som om alla bara trampar på mig och jag är alldeles för snäll. Sedan känner jag att jag inte vill bo själv, det är verkligen inte min grej. Andra gånger är jag i och för sig bombsäker på att jag skulle bli galen om jag skulle dela lägenhet med någon.
Det är så jobbigt att humöret kan pendla så. Igår var jag glad och hade jättetrevligt men idag känns allt becksvart. Vad är det med mig egentligen? Fast det känns visserligen mycket bättre när jag fått en del ur mig.

Kommentarer:
Postat av: Helén

Hoppas du kommer på bättre tankar snart. En pigga-upp-dig-kram till dig.

Postat av: Emmaria

Tack vad gulligt av dig. Det känns lite bättre när jag fått ur mig en del. Ibland behöver det komma ut för att jag ska kunna ta ett steg framåt igen.

2006-01-14 @ 14:12:13
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emmaria

Tack vad gulligt av dig. Det känns lite bättre när jag fått ur mig en del. Ibland behöver det komma ut för att jag ska kunna ta ett steg framåt igen.

2006-01-14 @ 14:12:13
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: eremo

det är absolut inget kul o må sådär. men jag tror det är bra att man tillåter sig att få må så ibland, så brukar det bli bättre sen.
kram

2006-01-14 @ 15:21:24
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Emmaria

Jag tycker precis likadant och mår faktiskt mycket bättre efter att jag fått gråta och deppa totalt. Det svänger snabbt men oftast innebär det att jag är ledsen/sur/arg en kort stund bara.
Kram :)

2006-01-14 @ 18:08:17
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits