trötta ögon

Idag känns det som om jag går och kisar hela tiden. Är riktigt trött i ögonen... Inte bra!
Läste någon rubrik någonstans där det stod att torra ögon leder till sämre syn. Undra om det stämmer och hur vet jag om det är det jag har i så fall?

Halvdag på jobbet är alldeles lagom. Jag hinner inte tröttna på folk och idag blev jag bara pyttelite irriterad på kollegan P. (han som jag klagar på lite då och då...)
Jag börjar tro att vi mestadels prata om varandra, men han måste ju förstå att vi måste ta betalt av kunderna när vi har slutfört vårt uppdrag. Sedan om priset blir fel får man ju göra en kreditfaktura och sedan skicka en ny korrekt. Men han tänker inte så... Jag fattar inte hur det funkar i huvudet på honom.
Positivt var det idag ja.. :)

Funderar på om jag ska träna i eftermiddag. Min sjukdag igår var ju huvudvärk och magont. Båda delarna berodde nog mest på stress och trötthet. Jag är visserligen ganska trött idag med, men då kanske träning kan hjälpa till... Får se hur jag gör!

Nu ska jag rota i frysen och se vad det blir för lunch. Min framförhållning är sisådär...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits