trött men ändå inte

Idag är jag trött fast inte i kroppen utan i huvudet. Jag blir sådan när jag är för stressad eller har varit det mycket. Det är lite svårt att förkalra, men det är som om kroppen har fått tillräckligt med sömn men inte huvudet. Hur som helst så är det väldigt jobbigt!
Grannen under mig hade fest igår och han spelade med så himla mycket bas. Första gången som jag verkligen hörde mina grannar faktiskt... Ibland kunde jag höra texterna på låtarna och sjunga med, då är det ganska högt! Men eftersom det var första gången sedan jag flyttade in i september så gör det mig inget direkt. SKillnad om det var varenda kväll eller så.

Vet inte vad jag ska göra idag, kan inte riktigt ta mig för något. Fast igår fick jag ett paket med några böcker som jag ska gå och handla. Den här helgen får jag passa på att läsa skönlitteratur eftersom det dåliga samvetet alltid kommer fram om jag gör det för ofta då jag borde plugga...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits