träning

Kom just hem från träningen. Idag om någonsin var jag osäker in i det sista om jag skulle åka, men det gjorde jag och det är som vanlgit riktigt skönt såhär efteråt!
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sedan blir det gröt framför sista avsnittet av Runway. Måste säga att det programmet gjort mig lite besviken. Gillade det stenhårt i början, men sedan kändes det precis likadant hela tiden... Upplägget förändrades aldrig och det blev lite tjatigt.
Men idag är runwavyshow på Olympus fashion week i New York. Kul!
Måste snabba mig så ja inte missar alltför mycket!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh, synd att man är så nyfiken av sig att man för länge sedan tagit reda på vem vinnaren var...

2006-01-26 @ 20:45:06
Postat av: Emmaria

Joo, jag med! Lika bra att erkänna... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits