tanka

Jag älskar att köra bil men varenda gång jag måste tanka blir jag lika confused.
Vilken sida sitter tanklocket på? Vilken sort är det jag ska tanka?
Usch jag gillar det inte och brukar alltid se till att någon är med mig när det är dags för det ofrånkomliga. Det ärokej på ett ställe hemma för där ställer jag bilen på samma sätt varenda gång och då vet jag vilken, typ iallafall, sida och pump det är. Men när jag är på någon "okänd" bensinstation så blir jag alldeles nervös. Första gångerna då jag tankade, sommaren efter jag tagit kortet och mina föräldrar var bortresta så jag tvingades tanka en hel del... Då fick jag flera gånger be andra som tankade om hjälp. En gång var jag där på kvällen och som tur var så stod en bil med tre killar i, efter en del övervägande gick jag fram till dem och bad om hjälp. Jag fick bjuda på det!
18534-1357
bild clasos.com


Kommentarer:
Postat av: Angelica

Hahahahahaha Emmaria I love you!!!! Äntligen en till tjej som vågar stå för att de inte kan tanka!!!! Eller känner sig osäker i alla fall.... jag har inte tankat en gång i hela mitt liv!

Postat av: Emmaria

Vissa saker är det ingen idé att fejka! Jag gillar inte att tanka och står för det! :) Även om jag måste skämma ut mig på kuppen...
Vi får hålla ihop! :)

Jag har väl tankat några gånger, men aldrig utan att be någon om hjälp.

2006-01-13 @ 17:27:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits