svårt

När jag kommer hem efter att ha varit ute så har jag frukstansvärt svårt att somna. Huvudet är uppe i varv och kroppen har en oväntad energi. Damn att X inte svarade på sista messet... ;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kanske kolla på tv. Men frågan är ju vad som är på vid den här tiden! I värsta fall får det bli ett gammalt OC avsnitt. Inte fy skam det heller.

Självklart har jag ingen mjölk hemma så det kan inte bli något té. Jag är så slarvig!

Ute är det massa snö. Usch! Som sagt, jag gillar inte kyla och snö. Taxin hemma slirade hela tiden vid stoppljus, i svängar och i en ganska platt backe. Men imorgon när jag vaknar kanske det är vår... I wish!
Det är så mycket jag önskar... Men så slår ju inget in. Vad är det här?!

Nej nu ska jag ramla i mina pyamasbyxor, en pikétröja och mina duntofflor. Sedan blir det ett glas vatten, en huvudvärkstablett i förebyggande syfte och en stund tv-tittande. Mys pys får jag fixa själv helt enkelt, det är väl inte fy skam det heller. Men snart så har jag en jättestor säng och då minsann ska den bli lite mer besökt av trevliga gäster. Helst en och samma iofs, förutom mig då!

Ska sluta flumma och sova istället!
Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits