städning

Ikväll har jag dammsugit. När jag nu är hemma och solen lyser så syns det om det ligger pyttelite damm i hörnen. Jag gillar inte när det är smutsigt och försöker dra fram min söta lilla rödnos (Dammsugaren är röd och söt, därav rödnos...) minst en gång i veckan.
Idag blev det kanske lite väl sent, strax före nio, men jag dammsög försiktigt och lyfte den då det var trösklar osv.

Nu börjar min mage göra ruskigt ont, perche? Ja det kan man fråga sig, men jag tänkte ta en kopp té och en smörgås och hoppas det blir bättre!

Kommentarer:
Postat av: pierre

vad är det för fel att damsuga vid 21?

Postat av: Emmaria

Jag vet inte.. Får man det? Jag är nybörjare på att bo i lägenhet och alla oskrivna lagar...

2006-01-27 @ 09:53:35
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits