söndag

Så var det söndag. Hur man än går tillväga återkommer ju alla veckans dagar i samma följd.
Om det ändå kunde regna en kort stund så att snön försvinner! Jag orkar inte med den mer. Skorna blir förstörda av saltet som ligger på gatorna och det tar dubbelt så lång tid att ta sig till spårvagnen. Jag kan inte heller springa eftersom risken att jag snubblar är enorm. Jag har försökt!

Idag gäller det att ta tag i pluggandet. Men jag ska även baka muffins är tanken. Två saker som lär hinnas med. Dvs, jag bakar och ägnar återstående tid till pluggandet!
Började läsa Dan Browns senaste bok igår. Cirkelns mitt tror jag att den heter. Än så länge verkar den väldigt bra. Jag gillade både DaVinci-koden och Änglar och demoner.

Har fått någon slags mini-infektion i mina bihålor. Är supertät, öm och när jag böjer huvudet så gör det ruskigt ont där bihålorna sitter. Märkligt men jag har ju inte feber så det är ju knappast bihåleinflamation. Får se vad som händer!

Snart är det februari! Skönt, ännu en månad närmare våren :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits