segis

Idag har jag inte riktigt kännt för att blogga. Vet inte varför...
Känner mig lite trött på saker och ting för tillfället. Jobbet bara är blaha, skolan orkar jag inte ta tag i även om jag verkligen borde, träningen känns inte som om den hjälper något, det är kallt ute, X är X och K är K, vänner som inte beter sig som vänner... Ja när jag är på det här humöret kan listan göras lång!

Positivt är att jag beställt glasögon idag! Slängde med ett par slipade solglasögon i beställningen också. Snacka om att känna sig vuxen. Det är en sådan grej mina föräldrar alltid haft och som jag bedömt som typisk vuxen-sak!

Nej nu blir det duschen, har varit och tränat. Hade en kompis med mig, men hon fick mig på lite dåligt humör också, även om det var kul med sällskap!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Va? Vad vuxen du har blivit! Tofflor och slipade solisar. Det var det värsta. Jag får nog bara minus på vuxenpoängfronten idag... inte tagit något som helst ansvar...

Postat av: Emmaria

Usch ja, det är itne alls bra det här. Imorgon får jag göra något väldigt ovuxet! Kanske åka pulka, det drar ner poängen hoppas jag :)

2006-01-23 @ 22:15:23
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits