rått & kallt

Det är riktigt rått ute idag! Kallt även om det bara är runt en minusgrad.

Blev träning efter lite velande så nu är jag lite trött men känner mig nöjd för att jag åkte!
Känner att jag börjar bli mer och mer vältränad, kanske inte så konstigt eftersom jag tränat ordentligt ganska länge nu, men pass som tidigare gjorde mig helt slutkörd har inte längre samma effekt.
Det är bra, men jag måste ju göra något för att pressa mig lite. Det måste vara en utmaning under passet, annars tappar jag lätt intresset!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Varm härlig dusch, mmm... :)

Kommentarer:
Postat av: Erica

Vad tränar du?

Postat av: Emma

Det här kanske är lite off-topic, men äsch. Jag vill ändå fråga..! Ska nämligen ut i helgen och har ingenting hemma att ha på mig, vilket i sin tur innebär att jag måste köpa något nytt. Funderar på mörka stuprörsjeans men vet inte vad jag ska ha upptill isåfall.
Har du något bra tips? Funderar på att införskaffa en kjol också men jag vet inte riktigt än.

Du bnrukar ju alltid ha så himla bra klädsmak! :)

2006-01-16 @ 21:28:28
Postat av: Emmaria

Erica: Jag tränar på Friskis. Brukar variera gymmet och pass.

Emma: Mörka stuprör är absolut ett bra köp. Jag vet ju inte riktigt vad du har för stil men till mina stuprör gillar jag att ha koftor och även skjortor. En vit skjorta till stuprör är ursnyggt och dessutom helt rätt!
Sen tycker jag det är väldigt snyggt med tjejiga toppar upptill om du matchar med stuprör, det funkar iofs till det mesta..
När jag har kjol känner jag mig ibland lite väl preppy, beroende på kjol vill jag inte vara för trist upptil. En blus som är lite lös vore snyggt, om kjolen är snäv vill säga. Har du vid kjol ska du absolut satsa på mer figurnära överdelar.
Jag har ganska basic grejer i min garderob men brukar gilla att matcha det med accessoarer som tex en tunn guldkedja, ett roligt armband eller varför inte ett skärp i midjan.

Hoppas det kan hjälpa dig lite och känn framförallt efter vad du är bekväm i, det lyser igenom när du använder dina plagg!
Fråga gärna igen, jag delar gärna med mig av mina tips :)
Tack vad kul att du tycker jag har bra klädsmak förresten!

2006-01-16 @ 21:52:22
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emma

Tack så himla mycket för ditt svar. Känner mig genast mer inspirerad till att gå ut på stan och leta. Får bara hoppas att jag hittar någonting jag fatsnar för, utbudte är ju inte alltför stort när man bor i en ganska liten stad..

2006-01-17 @ 12:17:45
Postat av: Emmaria

Det var så lite så. Kul att du känner dig inspirerad. Det är inte alltid så kul när man bor i en mindre stad, men har man tur och är lite envis så brukar det gå. Sedan handlar det ju mycket om hur man matchar.
Lycka till! :)

2006-01-17 @ 13:02:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits