pyamasbyxor

Igår innan träningen var jag tvungen att leta upp en träningsbehå somjag hade städat bort i flytten, var tvungen att ha den under mitt nya rosa ursnygga reafynds-träningslinne. Funkade superbt.
När jag grävde i garderoben ramlade jag över tre par pyamasbyxor. Jag älskar dem, så sköna att gå omkring i hemma. Skönare än vanliga mysbyxor, men kanske inte bra att gå i jämnt. Fast på kvällen kan jaglåta mig göra det och nu när jag kom hem drog jag på mig favoriterna och de är lika sköna som jag mindes!
Kvällen var trevlig, började med att vara shoppingråd. Råkade ut för en sak i butiken, jag bar en påse med lite attiraljer som min kompis skulle låna och då vi lämnade butiken börjad det pipa. Dte varmin påse och hjälp vad nervös jag blev. Jag hade ju inte stulit något, men jag verkade nog så genomärlig för de tittade inte ens i påsen utan bara avlarmade den och så fick jag gå. Väldigt schysst!
Efter det tog vi en fika och snackade en massa. Väldigt kul, det var länge sedan vi gjorde det. Det brukar oftast vara så att vi ses för att träna ihop och det är så svårt att avhandla alla grejer då.
Berättade ikväll för min kompis om X. Alltså vad vi gjorde sist vi sågs, vilket är för en månad sedan nu, lite drygt till och med... Hon är sambo med hans bästa polare vilket har gjort mig osäker på om jag ville berätta, behöver inte gå in på detaljer, men det blir lätt massa snack* då och jag ville inte det.
Det allra roligaste var att hon inte alls reagerade som jag hade trott. Hon hade dessutom kort funderat på om det hade hänt något! Det var en lättnad för mig, jag ville ju berätta men velade ett tag.

*det har jag fått känna på de tidigare tillfällena då vi har gjort något jag & X. Gillar inte riktigt det, för det blir så konstigt då!

Nej nu ska jag sova. Vad skönt att slippa oroa sig för tentan! Får se vad helgen väntar, förhoppningsvis något skojigt, det ska jag se till!

Kommentarer:
Postat av: Milla

Måste säga att din blogg har verkligen fått sig ett lyft. Super snyggt!

Postat av: Emmaria

Tack vad kul att höra!

2006-01-14 @ 11:38:36
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits