onödig information

Jag gjorde chokladpudding förut. Egentligen blir jag lite konstig i halsen när jag äter det, men everynow and then så unnar jag mig chokladpudding ändå. Det är ganska gott!

Efter att pulvret blandats med mjölken och jag placerat det hela i kylen så satte jag mig i soffan och bläddrade i Sund&Slank. Det var sista numret för tidningen som nu går i graven pga för få läsare förresten. Visste knappt at tidningen fanns innan jag började på mitt jobb...
Fokusera! Jo jag bläddrade i Sund&Slank och redan på sidan 7 dyker dte upp en liten kaolrigudie. SÅnt där har jag aldrig riktigt förstått mig på, men jag förstår ju höga siffror fett..
Högst upp på listan står Chokladpudding med vispgrädde: 210 Kcal, 16,9 gram fett. Tack och lov äter jag aldrig grädde eller något annat till, så det var väl inte riktigt korrekta siffror, men det var som om någon försökte säga till mig att inte äta den där chokladpuddningen...
Men den var god :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits