mission impossible

Idag sov jag till tolv, skönt men inte alls bra egentligen. Ikväll kommer jag få det stört moöjligt att somna. Och så ska jag upp och jobba som vanligt. Usch inte bra.

Nu har jag gjort en pajdeg som ligger i kylen, den blev lite väl kladdig, inte bra... Tror jag.
Det är så smidigt att göra en paj och så fryser jag in den för att lätt kunna ta med som lunch till jobbet!

Somnade igår på kvällen, vaknade till och åkte en sväng till brorsan. Han hade ett par vänner där och jag gillar inte killen i det paret. Han är så oförskämd mot mig. Men min bror säger att det är för att jag skrämmer honom. Det låter helt befängt i mina öron. Brorsan tycker att jag är för hård bara för att jag är säker i mig själv och han hävdar att den här killen är blyg. As if! Oförsäkmd.
Han pratar inte med mig, när han väl gör det så tittar han inte ens i närheten av mig och enda gången han knappt tittar på mig är för att totalt dissa vad jag precis sagt.
Människan är för tusan en del år äldre än mig! Löjligt.
Anyhow, förutom den där killen är de andra trevliga så kvällen blev bra trots allt.

Idag står som sagt paj på schemat, tänkte göra lite köttfärssås av det som blir över på köttfärsen. Hade velat baka muffins också, men jag får väl ta en sak i taget!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits