midnatt råder

Dags att sova. Imorgon ska jag upp tidigt, det är tentadags.
Usch vill inte. Men sedan blir hela helgen underbart ledig, älskar den känslan!

Imorgon är det fredagen den 13:e! Ohh, scary!?!
Jag är egentligen vidskeplig, lägger aldrig nycklar rakt på bord, går ej under stegar, tviar över axeln om jag ser en svart katt (jepp, "korsa vägen" när gör de verklgen det, lika bra att vara på den säkra sidan!) och annat smådravel.
Men fredagen den 13:e har hittills (Ta i trä) inteinneburit något riktigt illa för mig.

Med det sagt så ska jag lägga mig i sängen.
(Får kolla in kommentarer imorgon när jag har lite mer ro i kroppen!)

Kommentarer:
Postat av: Julia

uusch, nu fick du mig att börja tänka i samma banor, hade ingen aning om att det var den 13e... och jag som har viktigt möte...uugh

Postat av: Maja

lycka till med tentan! Jag har min imon =/

2006-01-13 @ 12:43:04
URL: http://majawallin.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Julia: Hoppas mötet går bra, låt inte fredagen den 13:de påverka dig! :)

Maja: Tack, det gick bra :) Lycka till med din!

2006-01-13 @ 13:39:37
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits