gröt + dusch

= en mycket gladare Emmaria!

Det var nog mitt blodsocker som föll drastiskt under resan hem, kände mig helt off halvvägs hem och promenaden till huset ska vi inte prata om...

Men nu är jag på topp igen! Ibland krävs det vara lite bränslepåfyllning.

Imorgon ska jag och mams åka och kolla på jackor i en nice affär. Köpte en annan jacka där sist vi var där. Har spanat på en ett tag och mams hade sett den och "godkänd", så kanske kanske får jag lite bidrag! Det är alltid lättare när hon approvar!

Kommentarer:
Postat av: Pierre

emmaria, du har härmed mottagit 16 vuxenpoäng..så det så....

Postat av: Emmaria

Neeej! Säg inte så :)
Skämt åsido, vissa dagar känner jag mig gammal men andra dagar är min ålder närmare 13 känns det som!

2006-01-23 @ 22:11:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits