första intryck

På väg hem från stan förut köpte jag februari-numret av Glamour. Nya US-Elle hade inte kommit och det gamla ville jag inte ha.
En av rubrikerna lyder: 10 things he notices about you in the first 10 seconds
Sånt där tycker jag är kul. Lite förvånad blev jag över det som de listar. Kan ha att göra med vilka låga tankar jag har om killar ibland. Förlåt men det är sant! Jag har blivit bränd så mycket att min tro är ganska låg gällande det motsatta könet. Som polare, fine, men pojkvänner... Nej det är ett enormt steg!

They can tell if you're


  1. TAKEN - här är jag körd, får ofta höra att jag utstrålar upptagen. Dumt! 
  2. INSECURE - nah
  3. CONFIDENT - yeah
  4. LIKE YOUR BODY - ganska så (ehh, typ...)
  5. HAPPY - på krogen, jodå då är jag glad! (och då menar jag inte pga alkoholen...)
  6. A DIVA - nej. Eller jag hoppas inte någon får den uppfattningen om mig...
  7. LIKE SEX - syns det?
  8. COMPETITIVE WITH WOMEN - hmm, på vilket sätt? Konkurrens om en kille, då tar jag ett steg tillbaka! Men ibland händer det väl...
  9. JUDGING US - om jag dömer en kille är han inte den rätta för mig ändå!
  10. NEED US - hmm, där ligger jag också illa till, vill ju aldrig visa sånt. Det finns en spärr i mig att behöva andra än min familj, åtminstone innan jag känner personen ifråga.

Kommentarer:
Postat av: Björn Egertz

hej Emmamaria
Du kan titta in på vår sidas om du har lust. En ny annonsmarknad för kvalitets- och märkesprodukter.

Maila gärna mig för utbyte av några tankar och ideer. Hittar ingen mail till dig?
ha en bra dag
Björn

Postat av: Emmaria

Ska kolla in den sidan. Min mail är [email protected].

2006-01-28 @ 11:52:27
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: vxjtn xbvqcdwzy

kncxqfiw zjcpmu jsgw uowmsdce vifqjy nseriafzt buxws

2006-12-31 @ 20:26:51
URL: http://www.gpxa.wceyz.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits