fab 4

Lånade den här från Angelica.

Four jobs you have had in your life:
receptionist
webmaster
samordnare
projektledarassistent

Four movies you could watch over and over:
Notting Hill
A walk to remember
Legally Blonde
Pretty Woman

Four places you have lived:
Göteborg
- pinsamt nog har jag bara bott i Göteborg, och så familjehuset närmare havet då...

Four TV shows you love to watch:
OC
Sex and the City
Vänner
Gilmore Girls

Four places you have been on vacation:
Florens
Paris
London
Venedig

Four websites you visit daily:
min mail (som jag inte tänker länka till här...)
Aftonbladet
Expressen
blogg.se

Four of your favorite foods:
frukt 
grönsaker
pasta i olika former med varierat tillbehör
- det här är fruktansvärt men jag kommer ju inte på något...

Four places you would rather be right now:
på en solig sandstrand
i en snygg (och trevlig) killes säng ;)
New York - lite härlig shopping skulle inte skada
nere på landet en sommardag i juli

Four bloggers you are tagging:
Angelica
Sofia
Juliie
Eleonore

Kommentarer:
Postat av: julia

*glad*! Jag läser också din, varje dag =)

Postat av: Angelica

Hi hi jag läser u alltid din!!! Fast det lär du ha märkt vid detta laget.... =o)

2006-01-25 @ 14:49:37
URL: http://www.blondieangel.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej skämmas ska man inte, Göteborg är härligt med glada människor ! Bättre än att vara 08 ;)

2006-01-25 @ 18:20:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits