c'est moi

Hårfärg: Väldigt naturligt blond, på sommaren vitt eller platinablond
Ögonfärg: Blågrå
Längd: 159,5 cm :)
Studerar: Högskola
Arbetar: tills-vidare tjänst på reklambyrå
Favoritklädesplagg: kofta
Har alltid med mig i väskan: lipgloss, rouge, visakort, körkort, nycklar, mobil.
Läsk jag dricker: Cola, händer ganska sällan dock...
Tatueringar, piercings: ett hål i vardera öronsnibben
På datorns skrivbord har jag en bild av: enförinställd med lite gräs och en himmel med vita moln...
Imorgon kommer jag: jobba, hem och dega, tillbaka till jobbet för möte och typ AW
I sommar kommer jag klä mig i: shorts, kjolar, klänningar, kilklackar, bikini!!
Jag är född: säger inte mer än att jag är tvilling
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Marissa Cooper, känns som jag, eller Carrie i SATC för hon har så coola grejer!
Mitt rum har väggfärgen: svagt ljusblå i stora rummet, köket är vitt med lite gult i, allen vit
Min all time favourit parfym är: Gucci Rush

Nu ska jag: diska, sova!
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: jag är celeboholic och slukar det mesta :) sorgligt men sant..
Senaste blogg jag upptäckt: hmm, upptäcker nya jämnt!

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Jag saknade en liten fråga :)
Hur mycket väger du?

2006-01-20 @ 18:28:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits