avklarad

Så var måndagen avklarad. Dags att ta en kopp té och sedan försöka somna.
Velade som vanligt in i det sista angående träningen, men jag gav egentligen inte mig själv något alternativ. Jag skulle träna helt enkelt! Nästa pass blir på onsdag.

Just det ja, var med om en blottning idag. När vi skulle stretcha så vred jag på huvudet och mannen som stretchade snett bakom mig hade öppen ingång till hans ädlare delar... Sådär skoj.

Till helgen får jag ny säng! Eller får och får, jag köper, men det ska bli skönt. Den är riktigt bred och jag kommer bli prinsessan på ärten. Fattar ni att jag kommer sova gott i den sängen?! Mmm.. Nice!

Nu känner jag mig rätt trött. Skönt eftersom det inte är så jätteofta jag är det på kvällen. Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba. Det är bra att ha flest förmiddagar, då har jag hela eftermiddagen till plugg och annat. Det är lättare att dagen bara försvinner då jag jobbar eftermiddag!

Nu ska jag läsa sista kapitlet av min bok, dricka en kopp té och sedan sova gott!
Baci!


Kommentarer:
Postat av: eremo

ahahah fan vad kul!
roligt när de blottar sig o lättar upp lite
=)

Postat av: Emmaria

Jo såhär i efterhand, men just då blev jag mest generad :)

2006-01-31 @ 10:38:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits