Tänk om...

"Tänk om en helyllekille som avgudar marken jag går på kunde ha den effekten på mig. Det skulle göra mig lyckligare än en trisslott fylld med tv-rutor.
  Men sån tur har man aldrig."
- Detta skriver "
singel-Hanna" på Aftonbladet.se

Detta stämmer absolut in på mig. Hur länge jag än kämpade emot att erkänna så är det så att jag inte gillar enkla helylle killar. De ger mig inget. Jag måste få det lilla extra av en kille för att känna något. Det är en ekvation som går svårt ihop. Jag gillar de stygga (grovt uttryck, men jag hoppas ni fattar!) boyzen, de har fler egenskaper som jag fastnar för. De snälla och helylle killarna, nej de funkar inte för mig.
Antagligen handlar det bara om att jag träffat fel kille, dah! Men so far har jag tappat intresse för helylle killarna snabbt som ögat och haft svårt att släppa taget om bad boyzen. Fast jag ser ju inte just då att de är bad boys!

Brukar läsa "dagboks"inläggen från Singel-Hanna och Singel-Peter, ibland är det riktigt underhållande! Man hittar dem under Stockholm och nöje.

Kommentarer:
Postat av: mdnx goyutwj

mzvqaykxp xpku jfdhboxw uzxyiqcl tqela yklct ovapjit


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits