slutet nära

Det är helgen jag syftar på.
Det har varit en härlig helg. Jag har vilat ut mig lite, pluggat (LITE), shoppat, umgåtts med trevliga människor och fått härlig frisk luft och sol på mig. Kunde det vara bättre?! Nej, ibland måste jag faktiskt inse att jag har det bra och försöka njuta av det jag faktiskt har och inte det som jag längtar efter...

Veckan framför mig kommer fyllas av pluggande och stressångest inför min tenta. Däremellan blir det ju en del jobbande, bloggande, träning och kalas. Mams fyller år och tisdagen, efter jobb ett innan jobb två, kommer att spenderas med att leta efter en present!

Men nu blir det en rostad brödskiva och en kopp grönt té. Till det kommer jag att se kvällens avsnitt av One Tree Hill. Bra avslutning på den här söndagen.

Baci a tutti!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits