ont det gör ont

Mitt stackars huvud gör så himlans ont! Det började på eftermiddagen och har bara fortsatt... Inte skojigt. Har tagit flera tabletter men det hjälper inte.

Kokar ris för morgondagens lunch. Hade tänkt koka det tidigare under kvällen så jag skulle slippa göra det för sent. Men mina planer överensstämmer inte alltid med verkligheten.

Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på princess diaries. Och förhoppningsvis somna och få en god natts sömn för att orka med ännu en tisdag. Gillar som sagt inte tisdagar... Men de är ett nödvändigt ont.
Tack och lov att Desperate Housewives går då, piggar upp en annan ganska trist veckodag!
Ska bli kul att se vad Gabrielle, Bree, Susan och vad-hon-nu-heter (Felicity Huffmans karaktär) kan hitta på! Det lär bli intriger och konstigheter, som vanligt!

Baci!

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Lynette heter hon Emmaria.... jag tycker hon är jätterolig! Hoppas huvudvärken är borta när du vaknar imorgon!

Postat av: Emmaria

Just det ja! Tack :) Så störande, jag bara tappade bort det..
Tac, jag hoppas också att den är borta när jag vaknar :)

2006-02-06 @ 23:26:16
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits