my precious valentine...

Inte många dagar kvar till Alla hjärtans dag och det börjar verkligen skrivas och snackas på många ställen... Vad ska man köpa/ge, vad ska man inte köpa/ge, ska man fira... Frågorna är oändliga.
Singel-jag tycker väl det är lite trist, men så stor grej är det väl egentligen inte. Jag blir alltid så generad och obekväm då killar ska vara romantiska och danna mot mig. Små, söta gester gillar jag, men de som är lite större.. Nej då vill jag bara försvinna. Jag uppskattar tanken, men att vara romantisk på beställning är svårt!
Om jag skulle bli uppvaktad på alla hjärtans dag skulle jag bli jätteglad för en bukett rosor. Eller kanske en lagad middag. Bara något enkelt som doftar kärlek. Fast en sak jag inte vill ha är underkläder. Möjligtvis ett par söta trosor, i modell som Hanky-panky. Men sexiga underkläder är way off.
Anyhow, en liten sak eller handling med kärlek. Det är så jag skulle vilja bli uppvaktad!

Hur skulle ni vilja bli uppvaktade?
Ta i från tårna eller var realistiska. Berätta gärna! Inget är mer rätt eller fel än något annat.

Kommentarer:
Postat av: notice

Ja den dagen är ju ganska överskattad. Men jag skulle nog oxå gilla bäst nått litet bara. En extra jag älskar dig vore ju fint bara. Har man pojkvnä så ska man ju visa varann krälek oftare än just denna dagen. Jag tycker alla hjärtans dag passar bättre till att uppskatta vänner. Skicka nått sött kort eller sms. Nått som får den personen att le =0)

Postat av: Emmaria

kan bara hålla med! :)

2006-02-11 @ 00:19:00
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Milla

Det skulle vara jätteroligt att bli uppvaktad av någon som man inte visste gillade en.

2006-02-11 @ 10:05:23
URL: http://pouchic.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Visst skulle det! Men själv är jag för feg för att göra detsamma.. Fast det är ju ett ypperligt tillfälle om man spanat in någon! :)

2006-02-11 @ 18:18:51
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: qldafyur mkies

zlduc fkuqvwh mnultybwg cziphjm enrdwhixb uvqnpiek ftusbqk

2007-01-01 @ 01:42:16
URL: http://www.lrnhvipyz.cjhymld.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits