monday morning

Sol sol! Aldrig är jag väl så lyrisk över vädret som när solen skiner?! Nästan lite fånigt, men hur mycket bättre är det inte att vakna till solens strålar än regntets droppar...?

Känner mig inte lika low som igår då jag gick och lade mig. Men det lade liksom sig ett tunt lager av trista känslor på mig. Usch!

Känner mig lite off faktiskt, funderar på om jag ska träna eller inte efter jobbet. Vill ju träna men i så fall kommer jag inte vara hemma någon kväll den här veckan. Och studiemässigt behöver jag nog det... Äh jag vet inte, får väl ta med mig kläderna till jobbet och bestämma mig där!

Solen skiner och jag ska försöka ta mig en tur i det vackra vädret innan jag börjar jobba. Kanske gå till jobbet?! Hmm, får se... Det är nog drygare än jag tror!

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Vi behöver mer sol! Just nu sticker den mig i ögonen och värmer mig och jag bara tackar och tar emot!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Emmaria

Solen är underbar! Ljuvligt :)

2006-02-27 @ 11:31:20
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anna

vad jobbar du som? :)

2006-02-27 @ 18:55:23
Postat av: Emmaria

traffic/projektledarassistent på en reklambyrå :) På kvällstid jobbar jag extra med telemarketing.

2006-02-27 @ 21:51:06
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: wrpcae jtrmxuwzg

dyjxw etvybcu hnfi hwzt oelp kojtxyuir oeskt

2006-12-31 @ 20:29:46
URL: http://www.ohkj.rfmzju.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits