midnatt råder

Eller ja, det är snart midnatt!
Nu måste jag bädda min säng, har just lärt mig att bädda en enkel 90 säng alldeles alena, och vad händer då. Jo jag envisas med att köpa en ännu bredare säng som därmed är supersvår att bädda. Smart! 1,40 är brett när det kommer till en tjej på 1.59 som ska bädda!
Säkerligen skojigt att se, kanske ska försöka filma mig själv, fr skojs skull så jag har något att skratta åt en trist dag. Nej skämt åsido!

Har en känsla i kroppen som säger att jag gjort eller sagt något fel. Vet inte varför men jag får en sådan olustig känsla ibland! Väldigt jobbigt!
Hoppas verkligen att jag bara inbillar mig...

Nu får det blir bäddning av sängen och sedan ska jag frysa in min makaronilåda som jag hafsade ihop när jag var hos mams och paps på middag. Velade in i det sista om jag skulle orka, men så gjorde jag det till sist. Har mått lite småilla till och från den senaste veckan, ganska jobbigt! Men det går väl över.

Bäddning var det.

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Du är alltid välkommen att låna min loftsäng Emmaria! =o)

Postat av: Emmaria

Haha.. Tack, ska komma ihåg det :)
Anar att det är rena galenskpen att fixa en loftsäng...

2006-02-20 @ 10:47:42
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Annie

Det här låter nog väldigt konstigt, men jag känner mig bara tvungen att kommentera det där du skrev om att du mått illa från och till den sista veckan.
Varenda kotte verkar ha mått dåligt vecka 7, jag har under flera nätter vaknat och mått illa eller haft ont i magen, likaså mina kompisar. Helt ointressant, vem bryr sig egentligen men det är lite konstigt tycker jag att så många har mått dåligt under v. 7. Nu mår jag bättre igen och personligen tror jag det är vädret som påverkar oss, vi behöver helt enkelt sol och värme nu...
ha de så bra din blogg är väldigt rolig att läsa och jag ber om ursäkt för detta onödiga inlägg.
/A

2006-02-20 @ 19:50:52
Postat av: Emmaria

Visst är det märkligt, har också hört om flera som mått illa under förra veckan! Jag tror absolut dte är vädrets fel. Människan är inte gjord för att tillbringa så stor del i mörker. Snart kommer våren och då får man härlig energi och slipper tjocka kläder!
Du ska absolut inte tycka att det var ointressant inlägg! Alla inlägg, förutom de rentutav elaka, är trevliga att få! Så fortsätt att kommentera om du känner dig manad och tänk inte på hur intressant eller annat det är :)

2006-02-20 @ 22:11:22
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits