igång

Åh jag måste verkligen komma igång! Har varit seg hela dagen och känner mig inte alls på topp-humör. Det är som om hela min kropp visar hur trist det är att vara singel och speciellt idag. Skärpning!

Har ätit en halv semla, som smakade sådär för att vara ärlig, men det var min (hittills) enda Alla hjärtans dag-present så jag nöjt! Doktorns råd till mig igår var: ät en semla om dagen. Sedan menade hon väl inte ordagrant, men innebörden går ju fram..

Ska ta på mig något och sedan åka ner till jobb numero due. Vet inte om jag ska försöka klä mig för att piffa upp mig eller klä mig efter mitt humör. Inte för att jag måste byta kläder för detta tillfället, men det kändes inte helt rätt med min klädsel tidigare idag.
Blir nog jeans och en kofta. Enkel klädsel funkar i alla lägen och humör!

En kompis till mig ska ut på äventyr med sin sambo ikväll. Han är nog världens sötaste! Hittar alltid på roliga saker. Inte alltid så avancerat, men med ordentlig tanke bakom och det är faktiskt tanken som räknas! De har ett sådant förhållande som jag vill ha. De passar suveränt ihop och är ett föredöme!

Det gäller bara att hitta killen för mig och få det till ett sådant förhållande, piece a cake! ;-)

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Önskar att min kille hade lite mer fantasi ibland! Men man ska ju inte klaga en dag som denna, med tanke på att det finns dom som inte har ens en kille....

Mvh Sophie♥

Postat av: eremo

har fått en massa kramar av mina vänner, känns extra skönt en dag som denna. så kram till en singelvän från en annan singel.

2006-02-14 @ 19:39:11
URL: http://eremo.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits