himla snö

Snön har återigen fallit. Idag är det plusgrader, men den smälter ju inte bara sådär... Den behöver en liten skjuts på vägen. Så regnet, idag har ni min tillätelse ;)
Om det inte märkts innan kan jag meddela att jag är trött på vintern. Eller jag kan palla klara soliga dagar, men UTAN snön! Den är bara i vägen när jag ska rusa till vagnen...
Fast jag hade nog inte haft något emot att åka lite pulka idag... Barnasinnet finns i mig och det är jag stolt över!

Idag blir det middag med farmor, farfar och mormor hos mina föräldrar. Trevligt. Det roliga är att det blir samma middag som vi fick på kalaset igår... Fast mammas lax är bäst!
Kalaset var trevligare än väntat. En liten kille på två år var där och han var supersöt. Jag tog den roll jag oftast får då det är småbarn med, jag blev hans lekkompis. Vi lekte med lego, djur och bilar. Riktigt mysigt. Men shit vilken energi han hade. Hans lillasyster, en nyfödd på fyra veckor, var hur liten som helst. Ursöt! Hon var i storlek efter fyra veckor som jag var då jag föddes.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits