herrmode

Vad är snyggt på en kille?
Det är ju lika individuellt som på tjejer. Alla har olika smak och stil, så är det bara! Själv gillar jag inte alls killar som har tighta byxor. Eller jag ska väl uttrycka mig korrekt, det är inga killar jag faller för, trevliga är de flesta oberoende klädstil!
Koftor är det inte heller särskilt många av de killar jag gillar som skulle ta på sig. Även om kofta faktiskt kan vara snyggt på rätt kille matchat på bästa sätt! Men i mitt tycke är det få av dem som bär dte som verkligen kan bära upp det.
18534-1747
Vad tycker jag är snyggt på en kille då?
Jeans funkar alltid, men jag tänker mer "vanlig" modell, tänk Levi's, Acne eller Nudie. Till det en v-ringad eller rundhalsad tröja, skjort, piké eller varför inte en casual kavaj. Tycker även att killar passar bra i den stora trenden shorts. (fast de har ju iofs inte lika mycket att välja på under sommaren som vi tjejer).
Sedan funkar ju alltid en snygg kostym, det kan verkligen få mitt hjärta att slå några extra slag... På mitt gamla jobb så låg det ett företag på våvningen under oss. Där jobbar många killar i 25-30 årsåldern med klädkoden kostym eller åtminstone kavaj. Nice!
18534-174918534-1748

bilder style.com och hm.com

Kommentarer:
Postat av: Twinkle

Jag tyckte om den övre outfitten fast jag skulle ha föredragit lite lösare jeans.

Postat av: Emmaria

Jo det håller jag med om! Tog just den bilden mestadels pga de tighta byxorna..

2006-02-25 @ 17:26:29
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Breath

gillar alla stiler om du har bå bilderna, har köpt den bruna sjortan till min kille haha ;D

2006-02-25 @ 18:51:35
URL: http://www.breath.blogg.se
Postat av: nej nej nej

det snyggaste som finns är ju tajta jeans och fina koftor på killar!

2006-06-09 @ 21:08:53
Postat av: loetd plefurx

yrbdj uwhtxmig tfqkbmzas zoduwi phfon gwiehak gupkr

2006-12-31 @ 20:27:04
URL: http://www.zlhpifyjv.fxqkcw.com
Postat av: tycker jag

Jag tycker att tighta jeans är otroligt snyggt på killar! Lösa jeans kan i vissa fall kännas lite...sunkiga.

2007-12-27 @ 23:55:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits