dagens skörd

Igår skrev jag om en väska jag sett och funderat på att köpa. Velade ju om vilken färg men hade absolut bestämt mig för den ljusa. Döm om min besvikelse när jag kommer till Mango och hittar en ynka svart väska. Nu kändes den inte alls lika kul eftersom jag siktat in mig på en vårigare variant... Usch!

Dessutom har jag spanat på ett par låga stövlar i mocka, halvspetsiga med dragkedja på insidan och precis vad jag var ute efter. Men nej nu fanns de bara i den ljusa färgen och det vill jag inte ha. Det var ju inget fel på den egentligen men ljus mocka känns som att överdriva, jag bor ju i Göteborg och det regnar här ibland! Dessutom pluggar jag i den regnigaste staden i landet...

Så två misslyckanden på samma dag gjorde inte min shoppingdag bättre, men jag vägrade låta mig nedslås. Tog mig tappert ner genom Kompassen och Fredsgatan till Nordstan.

Vill ni veta vad jag kom hem med?! En ynka randig bomullstopp. Visserligen nice sådan, men ändå!
Kan hända att det blir shoppingdag imorgon och då ni! Eller jag vet inte, men hoppas går ju...


Kommentarer:
Postat av: v

nnaw.. stackare.. jag lider med dig.. men kanske var det lika bra de.."rikare" nu iaf;:P hahah

Postat av: Emmaria

Haha... ja jag har ju kvar pengar på kontot och det är ju inte fy skam det! Men ibland så vill man hitta något, det bara är så :)

2006-02-24 @ 17:40:19
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: sqkphb twjkbxaq

twryjuns gkxz czpbt dkjpeg ufshwm vwpjlonq utqilvco

2006-12-31 @ 20:30:00
URL: http://www.fmghk.xemdaiqbg.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits