another day

Jag gillar mina onsdagar. Jag får möjlighet att sova lite längre och sedan kunna ta det lite lugnt på förmiddagen. Det jobbiga är bara att hinna äta lunch och så innan jobbet. På måndagarna är det inte lika jobbigt, konstigt nog!
Bestämde mig för att inte träna idag. Tror att min kropp mår bra av lite vila. Får nog bli gymmet efter jobbet antingen imorgon eller på fredag. Antagligen fredag eftersom jag imorgon jobbar kväll igen.

Lönebeskedet ramlade ner på min ursnygga dörrmatta. De hade korrigerat min lön nu. FIck fel lön för december. Fast jag fattar inte att hon inte avrduna timlönen lite jämnare... Det gjorde hon den förra lönepersonen. Fast i ärlighetens namn så verkar den här vara tio gånger tristare! Det är så dumt att de sitter på ett helt annat ställe än oss. Då kan manju itne få någon relation till henne.

Igår gick jag en kort sväng på stan efter jobbet. Men inget kändes lockande. Fattar inte varför jag blir sådan ibland. Eller det är ju bra, men när jag itn eha rpengar då vill jag ha allt! Men när jag har ok med pengar, då hittar jag inget alls. Har funderat på ett par skor från Nilson ett tag nu, kanske ska bli ett köp idag... Eller imorgon. Jag är expert påatt vara sugen p shopping när jag sitter hemma. men så kommer jag ut på stan bland alla jobbiga människor som velar och är jobbiga. Då tappar jag all lust. När jag går en heldag på stan, då är det lugnt med alla velmänniskor. Men när jag går en sväng före/efter jobbet, då vill jag vara systematisk eller åtminstone göra det i min takt utan att stoppas av massa finshoppare.

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Vad bra att du gillar din onsdagar, själv hatar jag dom! ;).

Ja, det är ofta så att man sitter hemma och drömmer om alla kläder och dylikt..Därför är jag stuck i internethandel..Blir väldigt mycket postorder just nu! ;)

2006-02-22 @ 18:03:44
Postat av: Emmaria

usch vad trist att du känner så! Så känner jag också ofta, men vi går mot ljusare tider och förhoppningsvis kan man få energi av det :)

Var handlar du postordern? För H&M är typ det enda jag testat och det känns sådär.. Kan ju lika bra gå till en butik. Fast jag är grymtnöjd med min kofta!

Postat av: jexlkdpsa jirx

jbflu wstdhij pwhqxdvbe rong kbqi falkenmy gwndpab

2006-12-31 @ 20:27:11
URL: http://www.gayief.ltzye.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits