vad är det för dag?

Den här veckan har jag varit en dag före hela tiden. Igår var det torsdag och idag fredag, i mitt huvud alltså. Döm av förvåningen när jag inser att dte är fel om och om igen... Störande!
Nåväl, idag blir dte alltså jobb. Tror dte blir väldigt lugnt, ska mest trycka på en knapp för att öppna en dörr typ.. Det är abra vanligt receptionsjobb, inte ens en telefon har de som jag ska svara i. Men men, lättförtjänta pengar. Fast nästa vecka ska jag visst hjälpa till att frosta av en frys.. Wihoo. Njae, men hushållsgrejer är väl inte min favorit direkt.
Nu ska jag klä på mig och strax lämna hemmet.

Kommentarer:
Postat av: Ella

Jag har haft precis samma problem hela veckan. Det är lite jobbigt, eftersom det känns som att veckan blir längre... /ella

Postat av: Helén

Jag känner precis som du, det känns absolut som man är en dag före. Kanske för att man längtar rill julafton ;)

2006-12-21 @ 09:42:43
URL: http://utopiahelen.blogspot.com
Postat av: Emmaria

Ella: Ja det är ju riktigt trist när veckan känns så mycket längre...

Helén: Haha.. Antagligen är det längtan till julafton som spökar ;)

2006-12-21 @ 11:11:48
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits