space

Inatt flög han, Fuglesang, alltså ut i rymden som första svensk. Häftigt! Sånt där har alltid fascinerat mig.
Dessutom är det ju Nobeldagen idag. Busy nyhetsdag med andra ord.

Igår hann jag med både träning och lussekatter. Det jobbiga var att få till formen på katterna. Snacka om prestationsångest. De första gjordes om ungefär fem gånger vardera... Men de blev bra till sist! Goda också :)

Idag är det middag med familjen. Ska träffa mormor som jag inte sett på jättelänge. Mamma säger att hon gått ner mycket i vikt. Dessutom opererade hon bort en stor tumör i magen vilket måste göra en hel del...
Filip kommer också. Sötnosen nummer 1!

Andra advent är det idag, men inte särskilt vinterlikt. Mer höstigt, fast varm höst. Känner mig ganska seg och oföretagsam idag.. Får se vad som blir gjort.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits