slappar

Idag är en slappardag för mig. Jag sov länge vilket var välbehövligt. Hela veckan har jag kännt mig ur form och inte som mig själv, men idag var det faktiskt Emma som gick upp och inte någon annan...
Ute är det grått, regnigt, blåsigt och mörkt. Det ska ju vara så att vi går mot ljusare tider, men idag syns då inte det.
Om en stund ska jag bege mig ut i ruskvädret. Den senaste veckan har jag varit hos mina föräldrar. Framförallt för att det varit jul, men också för att det blir ett avbrott från vardagen. Skönt att få bara vara ett tag. Idag ska jag åka hem med en massa grejer till mig och även handla lite. Ska vara här ikväll också men imorgon åker jag hem innan nyårsfesten. Senare ska jag testa frisyr och sy lite. Hela dagen går i slapp och pyssel-spår.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits