silly moi

Tvillingarna


Du har mycket att göra och det kommer att dyka upp oväntade, roliga händelser dessutom. December blir en överraskningarnas månad, mest handlar det om möjligheter att resa, oplanerade utekvällar, möten och chanser i karriären. Fullt förståeligt blir kärlekslivet en smula ljummet eftersom du helt enkelt inte hinner med det. Det här är troligen inget som orsakar konflikter eller kriser, det blir bara ont om romantiska stunder under denna vintermånad.
Bästa chansen: Skorpion, Skytt
Bästa stället: På utställning.
Bästa datumen: 4-5/12.

Jag vet, det är fånigt, men jag tycker horoskop är roliga, så länge man inte tar dem på för stort allvar förstås :) Fast dte var lite kul.. När jag klippte mig berättade min frisör att hennes syster brukar spå i kort. MIn frisör tror inte på sånt och glömmer det oftast med en gång, men systern kommer ihåg det och flera gånger har det slagit in. Märkligt det där!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits