shoppinglördag

Visserligen är jag ganska sent ute men idag ska jag på stan. Dels kolla upp tipset om present till min älskade brorson. Men även kolla på stövlar och present till min bror. Måste förresten ringa honom för jag fattade inte riktigt vad han sa när jag låg nyvaken i sängen och han flängde på stan för ett par timmar sedan...
Känner mig rätt så okej idag. Skönt. Ska dessutom klä mig i klänning har jag tänkt. Det blir så mycket roligare då istället för att sunka ner mig i jeans och kofta. Klädseln påverkar mitt humör hur fånigt det än låter. Det är som att en sunkig klädsel (alltså inte trashig, men bara inte så uppklätt) ger mig tillåtelse att vara low. Men i torsdags på jobbet när jag bar klänning så var det bra mycket roligare.
Mot bilen! Fast först måste jag nog äta lite så jag inte får blodsockerdipp mitt i folkmassan. DET är garanterat inte bra för humöret.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits