seegt

Sedan igår kväll är blogg.se segare än kola. Orkar inte med det här just nu...
Idag blir det Ikea med mamma. Hoppas vi hittar det vi är på jakt efter. Drömde märkliga saker inatt. Ibland undrar jag hur vissa personer dyker upp i mina tankar. Personer som jag inte tänkt på sedan jag vet itne när... Märkligt det där med drömmar.
Översvämningar i Göteborg, såg bilder på tv imorse och jisses, skönt att jag bor på sjätte våningen! Undra hur det ser ut nere på landet... Det roliga är att vid den här tiden brukar dte bli snöchock. Kollektivtrafiken stannar eftersom det snöar och folk kör av vägen som om de aldrig varit med om halka innan. Nu är det istället regnchock. Nåväl, tidningarna har något att skriva om åtminstone... Hoppas alla drabbade av fukten får ordning på det. Trist och jobbigt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits