lose or keep?

People listar fem saker att spara till 2007 respektive fem saker vi kan lämna i 2006.
Spara:
♥ballerinaskor - jag älskar mina så det var ju skönt att höra
ankle boots - njae, jag är lite småtrött på det faktiskt..
prickigt - sött och fint
bubbelklänningar - åh, det gillar jag!
raka miniklänningar - snyggt och bra eftersom min nyårsklänning är just en sådan
18534-4150


Det vi lämnar i år 2006 är:
- huvudscarves - inte min stil, alls!
- döskallar - vad bra.
- västar - tröttnade jag på hösten 2005
- bälten på höften - men 20-talets låga markering kommer ändå att komma
- knästrumpor - till låga skor håller jag med, men det funkar som uppstickare till stövlar.

Kommentarer:
Postat av: Mimo

Åh underbar bild på Kate. Kan blusen vara Marc Jacobs tro?

Postat av: Anonym

Visst är den underbar. Jepp tror nog att blusen är MJ.

2006-12-27 @ 22:32:30
Postat av: Emmaria

Det där var jag, Emmaria..

2006-12-27 @ 22:37:05
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits